főoldal

 Easy Karma - Érzéki csalódás (2009-es demó)

Éjjel, nappal

 

Úgy vagyunk egymással, mint víz és tűz
De az ellentét nem elválaszt, hanem összefűz
Én bőgök, ha valami bánt, és másnapra elfelejtem
Te harcolsz akár éveken át, hogy végül elmondhasd: „Én nyertem!”

másként látunk, másként vélünk,
másként állunk, másként lépünk,
másként vágyunk, másként élünk…

 refr. 

Én későn kelek, te korán fekszel.
Mindennapi szex nekem; neked heti egyszer…
Te teát citrommal, én kávét tejszínhabbal:
Mégis veled lennék egész éjjel és nappal…

Négy egyes a PIN kódom, neked valami prímszám…
Svéd póz az új tetkómon, c’mon baby, nézz rám!
Neked holdfény, nekem színpad rivaldafénnyel:
Mégis veled lennék minden nappal és éjjel…

 

A mozi neked csupa romantika: könnyek és csókok
Én meg néha azt sem hiszem el, ha a fülembe súgsz egy bókot
A koncert neked Dolby Surround, nekem csáp az első sorban…
Te tegnaptól holnapig… én persze mindig a mában.

másként látunk, másként vélünk,
másként állunk, másként lépünk,
másként vágyunk, másként élünk…

 

refr. 

Én későn kelek, te korán fekszel.
Mindennapi szex nekem; neked heti egyszer…
Te teát citrommal, én kávét tejszínhabbal:
Mégis veled lennék egész éjjel és nappal…
Négy egyes a PIN kódom, neked valami prímszám…

Svéd póz az új tetkómon, c’mon baby, nézz rám!
Neked holdfény, nekem színpad rivaldafénnyel:
Mégis veled lennék minden nappal és éjjel…

 


Címkék: zene demo 2009 éjjel nappal

A bejegyzés trackback címe:

https://easykarma.blog.hu/api/trackback/id/tr451730485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása