főoldal

 Easy Karma - Érzéki csalódás (2009-es demó)

 

Szótlanul

míg nem sétált velem esőben - nem ismerhet
míg nem sétált velem hazafelé - nem ismerhet
míg nem sétált velem szótlanul - nem ismerhet
míg nem sétált velem - nem ismerhet – még nem

míg nem beszélgetett velem hajnalig - nem ismerhet
míg nem beszélgetett velem részegen - nem ismerhet
míg nem beszélgetett velem szótlanul - nem ismerhet
míg nem beszélgetett velem - nem ismerhet – még nem

Ha fölém hajol, én megismerem magát
Ha fülembe súg, én megismerem magát
Ha hozzám bújik, én megismerem magát
Ha megismerem, én meg is merem magát érinteni

míg nem látott engem álmában - nem ismerhet
míg nem látott engem ébredve - nem ismerhet
míg nem látott engem szótlanul – nem ismerhet
míg nem látott engem – nem ismehet – még nem

míg nem feküdt mellettem meztelen - nem ismerhet
míg nem feküdt mellettem lázasan - nem ismerhet
míg nem feküdt mellettem szótlanul - nem ismerhet
míg nem feküdt mellettem - nem ismerhet – még nem

Ha fölém hajol, én megismerem magát
Ha fülembe súg, én megismerem magát
Ha hozzám bújik, én megismerem magát
Ha megismerem, én megismerem magát
Ha fölém hajol, én megismerem magát
Ha hozzám bújik, én megismerem magát
Ha szótlan marad, én megismerem magát
Ha megismerem, én meg is merem magát érinteni

 

 


Címkék: zene demo easy 2009 karma easy karma

A bejegyzés trackback címe:

https://easykarma.blog.hu/api/trackback/id/tr781728245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása