főoldal

Easy Karma - Érzéki csalódás (2009-es demó)

Mozdulat

 

 

Átázott arccal álltam eléd - mégsem féltem
Átvirrasztott bőrödön szomorú fényem
áthatolhatatlan ragyogás 
óóóó óóóó átléptem, átléptem

Melletted lassú csend karol, átölel 
mosolyom minden reggel téged követel
Minden éjjel és minden nap
Óó óó egy pillanat, csak egy pillanat


Átázott arcomon angyal csókja
ölelem az időt ő sem tudja
Nem kell a szó, a varázslat mégis ha
titkom, titkom: a mozdulat

 

A nap megint nyomomban jár - persze nem siet
én is csak állok itt, szememben veled
hmmm ráveszlek magamra -  a bőröd mélyen érint 
óóó óóó szédület, szédület

Átázott arcomon angyal csókja
ölelem az időt ő sem tudja
Nem kell a szó, a varázslat mégis ha
titkom, titkom: a mozdulat

 


Címkék: demo 2009 mozdulat easy karma

A bejegyzés trackback címe:

https://easykarma.blog.hu/api/trackback/id/tr251730694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása